|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:02, 29 Sty 2010 Temat postu: VATSIM |
|
|
Panowie, mam pytanie - ilu spośród was lata na VATSIMie? Zacząłem się zastanawiać nad sensem certyfikowania linii w PL-VACC, mogłoby to nas spopularyzować. Oczywiście, możliwość lotów poza VATSIMem byłaby zachowana w pełni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanislaw
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 14:04, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś latałem na VATSIM, teraz już nie, ale zamierzam w najbliższym czasie to zmienić i powrócić do latania online. Tym dziewiczym lotem będzie powrót z Las Palmas do Warszawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 14:24, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie możesz rejestrować.
Ja nie latam na VATSIM, latać nie zamierzam. Nie mam czesu na odbywanie lotów z kompresją x1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:20, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Żeby zarejestrować musi być odpowiednia ilość pilotów aktywnych w sieci, dlatego o to pytam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:43, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też odpadam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:55, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedyś próbowałem tam trochę latać. Niestety brak pauzy (i kompresji czasu) mocno mi to utrudniał, ale gdyby była konieczność to czasem - czemu nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:24, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wrocilem do VATSIM jednak. Dawno nie latalem SID/STAR, a off-line jakos nie ma motywacji
Obecnie krótkie trasy latam on-line (dzisiaj EYVI na E170).
Dużo nas trzeba, zeby 1SK bylo oficjalna linia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:28, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
10 aktywnie latających osób pod callsignem linii. Przed rejestracją każdy z pilotów musi latać już z callsignem linii. Na razie nas trochę brakuje, ale ci, co na VATSIM są: latajcie pod kodem One Sky, ok? Ja też się przestawię. Ponadto możecie wpisywać tu swoje VATSIM ID, do stworzenia listy. Mój ID 1113932.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:38, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli mamy latać z ID pilota z FSA? Np. ja z 1SK123?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:50, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, z numerem lotu. Np. 1SK1001 (ONE SKY 1001). Choć w sumie na razie to bez znaczenia, i tak daleko nam do tych 10 osób. A poza tym to jest trochę błędne koło, bo wielu kontro się gubi jak mają jakiś niestandardowy callsign, więc lepiej chyba latać ze zwykłymi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:20, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy numer lotu to dobry pomysł. Przecież to oznacza inny login za każdym razem. Chyba jednak wole 1SK123. Potem będzie ładnie widać na statystykach, kiedy latało się jako linia, a kiedy np. GA.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanislaw
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 20:47, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba byłem pionierem w użyciu firmowych callsingów na VATSIM
PS.
Też uważam, że lepiej byłoby 1SK1xx
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:59, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Swoją drogą wczoraj w Polsce CTR tytułował mnie "Sierra Kilo", natomiast Wilno App - One Sky
Fakt, że Polak miał mnóstwo roboty, a Litwin wszystkiego 2 samoloty, więc i zapamiętać było łatwiej.
Przy okazji, ponieważ coraz więcej wśród nas Vatsimowców - przypominam o lataniu na firmowych callsignach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:59, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mamy chyba kolejnego pilota na VATSIM. Wczoraj pierwszy lot wykonał niejaki Maciej Słysz. Czyżby nasz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Śro 15:42, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
W związku z powyższym oświadczam iż będę latał na Vatsimie. Mam tylko małą propozycję. Chodzi o Callsign. Może zwyczajnie każdy z nas byłby One Sky xxxx gdzie xxxx to numer pilota. Nie byłoby problemu z odróżnieniem ani zmianą loginów co każdą trasę. A z drugiej strony fajnie byłoby wchodzić w naszą przestrzeń powietrzną i w tle usłyszeć innego One Sky...
Mój ID: 1180852
Ostatnio zmieniony przez Piotrek Gliński dnia Śro 15:45, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:06, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja latam z 1SK123, tak jak ustalilismy rok temu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Pon 17:13, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A mi kontroler polecił zmianę.. Latam z callsignem rejestracji samolotu. Czyli India Nowember Brawo....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:29, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie zacząłem karierę online. Latam aktualnie na B747-400 F. Wersja towarowa. Callsign narazie FDX78.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Pią 17:26, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam pytanie odnośnie callsingu. Czy jak go uproszczę do "Sierra Kilo One Three Five" zamiast "One Sierra Kilo One Three Five" to bedzie się liczyć?? Na Vatsimie jest wyraźna tendencja do literowania callsignu zamiast wypowiadania go... Więc One Sky nie jest wypowiadane...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:57, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Będzie wypowiadane jeśli to sobie wpiszesz w remarks.
Np. "Call me OneSky 135"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Wto 13:29, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ok. dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:22, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Niechcący poleciałem dzisiaj pod firmowym callsignem w prywatny lot. Ale może nikt się nie obrazi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:03, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, prośba - starajmy się na VS. Opinia, na którą pracujemy będzie się ciągnąć za linią bardzo długo.
Już drugi raz nas obsmarowują - dzisiaj Mateusza, który najwyraźniej wpisał do FMC tylko niektóre waypointy zgłoszonej trasy i przez to kompletnie się jej nie trzyma. Historia pokazuje, że to nie pierwszy raz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:52, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
Kod: | XIMBA UL621 BUKOV UN616 IST UG8 YAA UA16 RASDA A16 CVO A727 SEMRU B418 HGD |
Trasa EPWA - HEGN FL350, (w komentarzu także napisałem newbie) specjalnie wszystko dokładnie zrobiłem, bo to mój pierwszy międzynarodowy lot. Mam wpisane to samo w FMC, Airack 1012. Gdzie popełniłem błąd? Proszę o wskazanie, bo nie chce szarpać renomy.
Model Airbus Series 1 , A320 IES
//edit: żeby wszystko było jasne, nieraz czytałem [link widoczny dla zalogowanych] i ciągle wracam jeśli czegoś niewiem.
Ostatnio zmieniony przez MateuszP dnia Śro 21:55, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:09, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mateusz, mogę tylko zgadywać co było nie tak i sądzę, że nie wpisałeś do FMC wszystkich punktów trasy.
Obejrzyj swój lot na [link widoczny dla zalogowanych]
Zupełnie nie trzymasz się trasy - powinieneś lecieć dokładnie po linii (za wyjątkiem startu i lądowania - trasa nie uwzględnia SID/STAR), a Ty lecisz obok.
W FMC dla tej trasy powinieneś wpisać wszystko to:
Kod: |
1. EPWA
2. XIMBA
3. OMAVA
4. VENES
5. DIBED
6. BUKOV
7. BCU
8. EVIKA
9. CND
10. DINRO
11. MATEL
12. RIXEN
13. UNSAV
14. FATIH
15. IST
16. YAA
17. KARGI
18. KFK
19. LEMDA
20. EKSEN
21. ELMAS
22. KUMRU
23. AYT
24. DERYA
25. TOMBI
26. DASNI
27. PEDER
28. MAROS
29. KOSEG
30. EVORA
31. RASDA
32. MILAD
33. BLT
34. DEGDI
35. CVO
36. SOLAM
37. RASMI
38. SEMRU
39. HGD
40. HEGN
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|