|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:13, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Trasa tak jak z samego początku kazali korzystać z vroute. Możesz sprawdzić, że to co napisałem to jest użyte z tego programu. A skąd trasy brać aby były dobre na vatsim ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:26, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli miałem rację
Mateuszu, Twoja trasa wpisana do planu lotu i mój spis waypointów to ta sama droga. Jedno wpisujesz do planu lotu, a drugie do FMC.
Zobacz, wpisałeś w planie XIMBA UL621 BUKOV... A co wpisałeś w FMC? Pewnie XIMBA BUKOV. Tymczasem na drodze UL621, pomiędzy tymi punktami znajdują się jeszcze Omava, Venes i Dibed.
Drogi lotnicze nie są idealnie prostymi odcinkami, a Twój samolot musi skądś znać ich przebieg. Wpisanie XIMBA BUKOV spowodowało, że po minięciu XIMBA poleciałeś bezpośrednio na BUKOV, a więc poza drogą lotniczą, którą sam zgłosiłeś.
W vroute masz podaną trasę, którą wpisujesz do planu (oznaczoną "Route") oraz trasę, którą wpisujesz do FMC (oznaczoną "Route Details").
Ostatnio zmieniony przez maciej.lipinski dnia Śro 22:27, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:32, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Lol, ale mi wstyd... przepraszam bardzo... jutro jak będę wracał, a trasa będzie źle wykonana to proszę o wyrzucenie mnie z linii, albo przynajmniej oficjalnie zabronić lotów na VatSim pod Waszą banderą. Przepraszam jeszcze raz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Czw 0:30, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja na przykład nie wystartuje zanim nie prześledzę poprawności trasy. Dlatego że mój samolot nie obsługuje fmc to muszę się mocno na gimnastykować aby trasa leżała zarówno na mapie jak i w defaultowym gps. Przecież w tym układzie nie mogę latać inaczej jak na "bazie" VOR'ów. I powiem szczerze iż przygotowanie trasy Gdańsk Innsbruck wykonałem za piątym podejściem po wielu godzinach dopasowywania aktualnych dróg lotniczych z pokrywającymi się punktami na FSowej mapie. Dlatego wklepanie gotowca do fmc byłoby po prostu luksusem wręcz nie do zniesienia i NA PEWNO trasy bym nie sprawdził według mapy. Tu też chcę zaznaczyć że posiadanie tak potężnych urządzeń jak komputer pokładowy wymaga sporego nakładu pracy aby tę trasę także sprawdzić pod względem dokładności.
A po drugie o ile mogę to wtrącę że nikt nie będzie od Ciebie Mateusz wymagał opuszczenia lini ani zakazu lotu dla lini na Vatsimie. Błędy się zdarzają a gdzie szukać pomocy jak nie u swoich??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:19, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Proszę, dzisiejszy lot: [link widoczny dla zalogowanych] Nawet wyszedł, ale spieprzyłem pod końcówkę...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:54, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Od razu lepiej. A na końcówce direct czy STAR?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:49, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Direct, że tak powiem poniosły mnie emocje Za mną 2 samoloty leciały i tak jakoś wyszło (unicom). Następnym razem zrobię pełne podejście wg. STAR-u.
//edit: żeby nie zaśmiecać forum pisząc kolejny post, to sobotnie lądowanie relacji HEGN - EPWA wyszło idealne według STAR-u LODNI1U.
Ostatnio zmieniony przez MateuszP dnia Nie 12:47, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:21, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
W vasFMC, na przykład, nie trzeba wpisywać pojedynczo punktów, można wpisać punkt początkowy i kliknąć do punktu końcowego odcinka po drodze xxx.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 14:07, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No to i na mnie kolej... ID: 1206076, dzisiaj wejdę na trochę nasłuchu, jutro może gdzieś polecę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|