|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:18, 07 Kwi 2009 Temat postu: Regulamin One Sky Alliance |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez dominik.sipinski dnia Pon 13:35, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 14:15, 08 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
7. Na jeden samolot we flocie 1SK nie może przypadać w siatce połączeń więcej niż 12 destynacji (niezależnie od ich częstotliwości).
Ten punkt mi się nie podoba. 12 to za mało, np. dla samolotów regionalnych, gdzie lot trwa godzinę.
Aha, i jeszcze w tym locie kontrolnym przed nadaniem TR powinno być tak, że zbyt późne wyłączenie świateł nie powinno się liczyć (przynajmniej w mojej opinii).
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 14:25, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:48, 08 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Co do ilości destynacji, to racja, dla floty regionalnej musi być więcej.
Ale jeśli chodzi o ocenę 95% z certyfikacyjnego lotu, będę się upierał. Nie jest 100, więc można jedną pomyłkę zrobić - światła, prędkość podczas taxi itp. Ale jednak to ma być swojego rodzaju egzamin, więc trzeba się pilnować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr.skubala
Pierwszy Oficer
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3KM od 09@EPKT
|
Wysłany: Nie 18:46, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moje trzy grosze:
1.
Cytat: | 3. 1SK jest linią pasażerską, zatem we flocie dopuszczalne są jedynie samoloty pasażerskie przydatne do wykonywania operacji lotniczych (zdatne do przewozu powyżej 30 pasażerów). |
Mamy cargo (nie wiem czy ktoś lata), przydałoby się zmienić ten podpunkt.
2. Sprawa One Sky Retro. Proponuję żeby za samolot retro uznać wszystko co nie jest już produkowane co najmniej od 1989 (albo wcześniej jak chcecie).
3. Ilość samolotów przysługujących jednemu pilotowi (sprawa omawiana w wątku Przyszłość floty One Sky)
EDIT:
4. Nalot na poszczególne rangi jest ustalony na wyższym poziomie
5. Cytat: | 1. Trasy lotów 1SK są dodawane przez zarząd linii na prośbę pilotów lub zgodnie z planem rozwoju linii. |
Ostatnio zmieniony przez piotr.skubala dnia Nie 18:56, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 19:05, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To jest jakiś stary regulamin, nowy jest tylko na stronie internetowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr.skubala
Pierwszy Oficer
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3KM od 09@EPKT
|
Wysłany: Nie 19:09, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ale na stronie przydałyby się te same poprawki / sugestie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|