|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:01, 15 Wrz 2011 Temat postu: Linia aktywna |
|
|
Wykupiłem premium na miesiąc, wiec linia jest znów aktywna.
Tylko latać mi, żeby się nie marnowały pieniądze!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 20:15, 15 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Będziem latać W ogóle, coś ostatnio 1SK podupada... nikt nie ma czasu chyba, albo nie wiem co. Może by pomyśleć nad jakimś większym przemeblowankiem w linii?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Czw 21:14, 15 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja po reinstalacji systemu nie zainstalowałem FSX'a- podobno są 2 aktywacje gry, potem trzeba dzwonić do MS czego robić nie zamierzam. Jak tylko będzie nowy komputer- pierwszą rzeczą po systemie, sterownikach i innych ważnych programach będzie FSX
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 15:05, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
To się potem pochwal na forum jaki to nowy sprzęt sobie sprawiłeś A tak w ogóle to są chyba trzy aktywacje gry Tak samo jest z XP, za czwartym razem trzeba dzwonić do MS, ale co byś nie powiedział to i tak ci aktywują...
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Pią 15:08, 16 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Pią 20:04, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Planuję kupić jakiś mocniejszy komputer gdyż potrzebny będzie do FSX'a, montażu filmów, grafiki komputerowej itp. Jak na razie nie mam konkretnych podzespołów lecz tylko moje wymagania względem komputera. O pomoc w doborze podzespołów zwrócę się zapewne do Ciebie
Moje wymagania:
Procesor: 4 rdzenie, 3-4 GHz
Ram: minimum 4 GB
Grafika: 512-1024 mb
Dysk 500GB/1TB
To tylko podstawowe wymagania- nie zbyt interesuję się/znam hardware.
Co do finansów- jak na razie nie wiadomo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 20:33, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zgłoś się jak będziesz wiedział ile masz kasy, bo to jest podstawowa informacja. Bez całej reszty mogę sie obyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Pią 20:44, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem tylko tyle: 1500-2000 zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 20:50, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No to już wiemy, że:
1. Będzie to zbudowane na AMD (1500zł to Athlon x4, 2000zł Phenom x4) z perspektywą wymiany na nowsze ich procki w przyszłości (o ile w końcu wyjdą).
2. Grafika pokroju Radeona HD6770.
3. Reszta będzie raczej budżetowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Nie 13:21, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Linia była nieaktywna (nie wiem, przez ile dni), ale już możecie latać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 21:03, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Hello Pilots!
Widzę, że linia mocno podupada. Jestem w stanie opłacić kolejny miesiąc latania, jeżeli chcecie. Jeżeli zaś większość z was planuje zaprzestanie latania, to nie wiem, coś trzeba wymyślić. Widzę rówież, że Dominik ostatnio się nie loguje. Dajcie znać, jak waszym zdaniem itp; bo szkoda marnować naszego dorobku, stron internetowych itp; ale jeżeli nikt ma nie latać, to czas pomyśleć coś o tym wszystkim
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 21:13, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja od dłuższego już czasu latam "raz na ruski rok". Chęci są, sprzęt jest, jednak czasu brak. Niemniej jednak staram się udzielać w sprawach organizacyjnych.
Tak czy siak również uważam, że trzeba coś z tym zrobić. Z mojej strony propozycja - zmiany w regulaminie. Obecnie doprowadziliśmy do stanu, w którym po prostu każdy lata jak chce, kompletna samowolka. Nie daje to już wg. mnie poczucia latania w jakiejkolwiek linii, w czymś zorganizowanym. I właśnie w kierunku większego realizmu bym się kierował, bo do tego dąży większość, a decyzja o ustanowieniu zupełnie "luźnych" zasad chyba była jednym z większych błędów.
Organizacja jakaś, system bazowy, linia narzuca gdzie latamy, no i jakaś sensowna flota.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 21:42, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie o tym samym myślałem. Flota to jedno, a rozkład to drugie. Trzeba jakoś flotę uporządkować i tyle. Zróbmy głosowanie co do short, medium i long haul.
Rozkład: kilka destynacji o tych samych godzinach, masa hubów. Dziś spojrzałem na BELAVIA Virtual. Tam jest super. Flota: 733,735,738,CR2, TU5 i tyle, albo coś jeszcze. A rozkład! Nie latają, gdzie i 7x tydzień, tylko np. WAW spojrzałem, to raz o 9 rano, raz o 14 i 14:55. Coś takiego. I nie codziennie. Każda godzina tylko raz w tygodniu.
Zróbmy coś z tym. Trzeba porobić ankiety i tyle. Albo wzorować się na jakiejś realnej linii. Jak dojdziemy do ładu, to opłacę miesiaka i tyle
Mógłby się ktoś zająć ankietami?
1. Co do floty.
2. Co do wzorowania się na prawdziwej linii albo własny rozkład.
3. Bazy. Nie wszędzie. Jedna główna i jedna lub dwie regionalne.
4. Ewentualnie mogę planować loty dla pilotów, gdzie kiedy. Tylko na czym, bo realnie by było polatać jednym samolotem jakiś czas, potem drugim. Aby latać na innym proponuję: 30 lotów short haul, potem można zmienić typ. Dla medium haul 20, a dla long haul też 20, albo 10.
5. Ilość lotów miesięcznie dla pilota. Umówmy się, że nie będzie to 500, tylko jakaś liczba możliwa do wylatania. Podajcie propozycje.
Ogarnijmy to, będzie fajnie
Ostatnio zmieniony przez Sebastian Chełstowski dnia Pon 21:50, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 19:27, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
1. Bazując na dostępności dobrych modeli proponuję:
Long Haul - tu mogą być dwa typy, więc proponuję 747 i 777, chyba, że ktoś ma jakieś inne zdanie na ten temat (np. A330 albo coś, żeby zadowolić fanów Airbusa)
Medium - 737-800, sa modele PMDG, iFly do FS2004 jak i FS9.
Short - tu by się przydał jeden turboprop, ATR72 (do Q400 nie ma modeli sensownych) jak i jakiś jet. Osobiście bym preferował "ołówki" E145, ale godzę się z faktem, że pewnie stanie na E170.
2. Trzeba skopiować parę tras jakiejś realnej linii z danej bazy do rozkładu, jak już będzie w ten sposób stworzona solidna podstawa, to można edytować. I tak ten rozkład robić, żeby to miało sens.
3. Bazy w PL czy gdzieś poza granicami? Proponuję EPWA, EPKT i jeszcze jedną, do wyboru wspólnie.
4. To się potem ustali, najpierw trzeba to ogarnąć. Ale ten pomysł jest OK, kiedyś tam go proponowałem ale nie przeszedł.
5. Trzeba ustalić minimalną ilość lotów. Jako, ze to jest kompletne minimum, to proponuję ustalić limit na jedną trasę A-B-A, czyli dwa odcinki.
I punkt numer 6, mój autorski - CAŁY rozkład trzeba wy...lić w kosmos, tak samo jak całą resztę niepotrzebnej floty (w zależności od tego, na jakie maszyny się zdecydujemy).
Postarajmy się panowie, to będzie jak "za starych, dobrych czasów".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Śro 23:51, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Co do medium- dla mnie wygodniej lata się A320, a co do short i Q400- [link widoczny dla zalogowanych]
Rozkład- ułożyć realny np. na wzór OLT Jetair- prosty, przejrzysty i z czasem go rozwijać. Co do baz- EPWA i ELLX mogą być- ale to wszystko do ustalenia.
A może by tak serio wzorować się na jakiejś istniejącej linii? (oczywiście po nawiązaniu z nią kontaktu). Na polskim wirtualnym niebie latają np. Lot VA, Air Polonia, Prima Chater.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 7:58, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko jakie jeszcze linie nam zostają? ENT, Yes, Jetair i EXIN na An-26 :E
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Czw 9:00, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Do wyboru zostały nam:
Air Poland
Enter Air
Eurolot
Exin
OLT Jetair
Small Planet Airlines
Sprint Air
Yes Airways (w przyszłości połączony z OLT- OLT Jetair Charters).
Co do floty- mamy realne samoloty latające w linii oraz rozwijamy linię wirtualnie po naszemu. Czyli np. mamy 3xA320 SP-IAA/B/C oraz np. jakieś samoloty typu B744 itp. Flotę można by podzielić na realną(lata w realnym świecie w linii) i wirtualną (rozwijaną przez nas). Mam nadzieję że da się zrozumieć to co napisałem
[spójrzcie na flotę Prima Charter VA na fsairlines.net- o takie coś mi chodzi]
Ostatnio zmieniony przez dominomosina dnia Czw 9:05, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 19:19, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja do latania na medium haul wolę Airbusy. Nazwa nie musi być realna, ale chodzi mi o to, żeby mieć samoloty i rozkład, jak jedna z realnych linii. WAW musi być bazą głowną. Reszta, jak chcecie. Zależy, jakbyśmy zaczynali. Jeżeli od samiuśkiego początku, to niech to będzie jedyna baza, potem się stworzy drugą. Oczywiście (d do nazwy linii), to możemy wzorować się na relanej, nawet nazwą, ale wtedy latamy tak samo, jak oni. Flota również taka sama (jeżeli YES, to jjumbo nie pa prawa bytu, dopilnuję ).
Co do rozkładu, zajmę się tym, tylko trzeba mieć jakieś podstawy.
PS. A co z Dominikiem? Chyba sobie odpuścił (przynamniej na chwilę obecną). Wie coś ktoś?
PS2. Nieaktywnych od dłuższego czasu pilotów trzeba powiadomoić privem o nadchodzących zmianach. I nie wiem, jak to możliwe, żeby latał u nas pilot "lLubieplacki lubiedzem". Jeżeli już na prawdę nie chce nikt dołączyć, to sami też damy sobie radę, bo niedługo pojawi się Kubuś Puchatek i Ale Urwał.
PS3. Osobiście wolę linię tradycyjną. Inny rozkład, krótsze loty itp.
TO MOJE PUNKTY. OCZYWIŚCIE BĘDZIE TAK, JAK ZADECYDUJE WIĘKSZOŚĆ
Co myślicie o niektórych punktach z moich?
Ostatnio zmieniony przez Sebastian Chełstowski dnia Czw 19:25, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Czw 19:30, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Co do wzorowania się na realnej linii gdybyśmy się zdecydowali na to- sądze, że nie musimy być w 100% jak ta linia. Jako przykład znów może nam posłużyć Prima Charter VA- oryginalnie posiadali 2 (potem 1)757 i początkowo 737 a obecnie PC VA ma we flocie wiele,wiele więcej samolotów. PC obsługiwała trasy czarterowe a PC VA lata w wiele więcej miejsc.
Co do floty- jakoś przyjemniej lata mi się airbusami
Mi pasowało by latanie jako OLT Jetair- oczywiście za ich zgodą, z ich znakami towarowymi
Ostatnio zmieniony przez dominomosina dnia Czw 19:33, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 20:00, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie stwórzmy własną linię lotniczą, łącznie z rozkładem i flotą i tyle Zaczynajmy od 2 albo 3 samolotów i się rozwijajmy Póki co, poczekajmy na opinie innych, a jak nie będzie żadnego odzewu, to zróbmy sami i już, bo w nieskończoność też czekać nie można. Póki co trzeba skupić się jaką chcemy być linią i jaką mieć flotę. Reszta pójdzie gładko
Dawać swoje propozycje, większość przeważy
Ostatnio zmieniony przez Sebastian Chełstowski dnia Czw 20:02, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 20:30, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tradycyjna linia, chartery mnie niezbyt interesują. Chętnie bym sobie polatał regionalnie po Polsce, wygrałem w ostatnim konkursie l.net.pl Polsih Airports vol 1 i 2, więc chciałbym to wykorzystać
Z tą realną linią to chyba jednak dałbym sobie spokój, lepiej stworzyć coś, co nam w 100% odpowiada. Popytać innych co myślą, jak nie będzie odzewu, to się odłączamy od grupy i robimy swoje osobno.
Na chwilę obecną 1SK uważam za martwe, od zdania (bądź jego braku) reszty ludzi zależy dalszy los naszej linii.
Edit: koniecznie trzeba Qwerty2k2 spytać, on się tyle nalatał, że powinien mieć swoje zdanie na ten temat.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Czw 20:33, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Czw 21:00, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
OK, jeśli własna linia to moje propozycje:
1. Główna baza: EPWA
2. Flota short haul- Embraery i jakiś turboprop
3. Flota medium haul- Airbus/Boeing
4. Flota long haul- Airbus/Boeing
5. Trasy i rozkład bardziej realne- kwestia do ustalenia
Jak na razie to tyle. Niech wypowiedzą się jeszcze inni. Do przemyślenia jest jeszcze nazwa- ale do tego daleko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 21:06, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Punkty 3 i 4 mnie lekko rozwaliły, bo to jest właśnie ten dylemat - Boeing vs Airbus
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Czw 21:15, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie dlatego napisałem Airbus/Boeing- dla mnie to też dylemat
To jest kwestia do wspólnego przemyślenia.
Ostatnio zmieniony przez dominomosina dnia Czw 21:17, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 21:34, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym chciał:
1.Linia oparta na tradycyjnej, bo czartery mnie również nie interesują
2. Flota short haul jak chcecie.
3. Flota medium Airbus.
4. Flota long haul jak chcecie.
5. Główna baza EPWA.
6. Rozkład kompeltnie własny możemy zrobić, tylko fajny żeby był. Nie 500 destynacji od razu, tylko kilka.
Ustalmy tak, żeby do świąt było już wszystko zrobione
Mam dużo czasu zawsze, więc mogę porobić flotę, rozkład etc etc
PS. Do pilota Qwerty 2k2 wysłałem już wiadomość o wszystkim.
Ostatnio zmieniony przez Sebastian Chełstowski dnia Czw 21:44, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 21:56, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Co do floty medium już widzę problem - chyba nie dojdziemy do porozumienia, bo jestem zagorzałym fanem B737, już się przymierzam do PMDG 737NGX...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|