|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:39, 16 Kwi 2009 Temat postu: Problemy techniczne |
|
|
Proponuje uruchomić temat "Problemy techniczne" i mam tutaj od razu pierwsze pytanie: jak chcę sprawdzić swój "Logbook" nie może załadować mi się mapa z Google Earth. Wyskakuje za to informacja "czy kontynuować uruchamianie tego skryptu, ponieważspowolni on pracę komputera" (lub jakoś podobnie). Mimo zgody na kontynuowanie, nic się nie zmienia, a mapy nie mogą siuę załadować. Co ciekawe, sprawa się pojawiła od pewnego momentu. Wcześniej mogłem normalnie oglądać mapy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 18:28, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Podczas lotu ELLX-LIRF w około 3/4 trasy zawiesił się FS. Lot wykonam jutro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:06, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Szlag, to samo, co u Piotrka, tylko w EFKS... A chciałem zrobić od razu dwa loty, a nie zrobię żadnego i dopiero w niedzielę polecę... :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:09, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja natomiast poszedłem zmywarkę pakować i mi ATC skasowało kontrolę lotu. Więc z rozpędu cofnąłem się spowrotem na lotnisko początkowe
Lot bedzie wzowiony w sobotę rano (w nowych barwach )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 8:41, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sluszers, znam to. Jak ja kiedyś wychodziłem (teraz mam dwa piętra) to dawałem dźwięk na full, żeby słyszeć ATC
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 10:00, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja z FSem chyba nie wytrzymam. Najpierw mi ATC głupieje i w połowie znizania mi pisze "IFR flight plan cancelled". Potem, przy zniżaniu każe mi się wspinać na FL190 a jak już byłem na FL130 to mi mówi "descend &maintain 7000". Potem każe mi robić 2x 180 stopniowe nawroty, a jak już wszystko jest ok i ewchodze na mapę, żeby sprawdzić częstotliwości ILS rwy 16R to on mi się zawiesza. I jak tu się nie wkurzyć na to??!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:47, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Złota rada: "Przeinstalowanie FS-a"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 14:12, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No teoretycznie tak, tylko, że potem trzeba przenosić 150 paczek od World of AI, wszystkie dodatki na nowo instalować...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Sob 10:29, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No nareszcie doleciałem do LIRF... za trzecim razem. Zaraz... do KJFK też musiałem lecieć trzy razy. Dziwne...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 13:05, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak to wygląda dokładnie od technicznej strony gdy lot zostanie nagle przerwany? Są jakieś konsekwencje z tego powodu ? Dzisiaj lecąc z EINN do Ławicy w trakcie zniżania na około FL130 wyłączyli prąd , no i z tego co widzę mój lot widnieje dalej jako zabookowany, jak wykonam ten lot w ciągu 24h od zabookowania to wszystko będzie w porządku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:20, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Szymon - Tak, jeśli przerwiesz lot przed wylądowaniem, z dowolnego powodu, to system w ogóle nie reaguje - nadal masz 24h od zabookowania, żeby polecieć.
Piotrek - Moja rada na głupiejące ATC, to się nim nie przejmować Ściągasz jakieś w miarę aktualne scenerie, drukujesz (ew. otwierasz na poglądzie) mapki procedur i lecisz wg nich. W VATSIM Pilot Resource Center są linki do mapek większości krajów. A jeśli przy lądowaniu byłby problem to ja mam metodę, że 5 nm od pasa wyłączam AI (płynniej chodzi FS i nie ma ryzyka zderzenia) i włączam po zwolnieniu pasa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 17:44, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja daję na chwilę compression x8, to kasuje cały ruch i mam wolny pas
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:03, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zasada ta sama, nie robić go-around z uwagi na małe separacje defaultowego ATC. Ja mam jeszcze inną metodą, trochę bardziej realną, ale czasochłonną - stabilizuje się, dostaje cleared to land, i jeśli widzę, że może być G/A, to robię racetracka - wszystkie inne samoloty dostają cleared to land number 2, 3 itd, i dopóki ja nie wyląduje, to nikt inny też nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 20:02, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Widziałem gdzieś taki programik, który wrzucał AI na kręgi zamiast robić co chwila G/A. Tylko jak się to nazywało... pamiętam, że było gdzieś na Avsim, chyba w Utilities/FS2004 lub Miscelaneous (cholera wie jak to sie pisze ).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:09, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
AI Smooth. Niestety, u mnie po 3-4 lotach przestaje działać i nie chce mi się go znowu ściągać
Inna metoda - latać na lotniska typu EFKS - nawet ATC nie ma (w realu też nie ). I w ogóle, to koniec O/T
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:34, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z was uzywa REX-a (Real Environment Xtreme ) ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.michalski
Drugi Oficer
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZ
|
Wysłany: Pon 23:02, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaa...robiłem powrotny lot z Madery, po pięknym lądowaniu w Gdańsku włączam Parkingbreaki minimalizuje fs'a i client sie zawiesił !! w ogóle nie chciał mnie połączyc, a na stronkę FS też nie mogłem wejśc ! i muszę leciec od nowa ! u was też zawiesiło ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:47, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Były wczoraj wieczorem jakieś problemy z serwerem FSAirlines, bo na stronę też się nie dało wejść... :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:36, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, to niestety jest spory problem. Lecisz 5 godzin (niektórzy jeszcze więcej) i na koniec nagle hop !! i przykro mi bracie ale zawijaj jeszcze raz, i znowu te same góry, te same morza, i rzeki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Wto 13:43, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja w dwa miejsca musiałem lecieć trzy razy: do Nowego Jorku i do Rzymu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:27, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem dwa razy taką sytuacje, że w czasie lotu wyłączyli mi internet
Wtedy wystarczy po zakończonym locie, kliknąć w FS Client na 'End Flight' i poczekać aż internet wróci lub stronka zacznie działać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:56, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Można jeszcze wyjść z pokoju i ochłonąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 12:37, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Informuję, że na A346 zawsze będę miał overspeed under fl100, bo nie ma szans tą krową wyrobić poniżej 250kts na podejściu (bez klap oczywiśce, potem już się da).
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Nie 12:38, 03 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:52, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A nie da rady zatrzymać zniżanie na FL110 i zredukować prędkość? 738 też jest dosyć oporny na zniżanie i prawie zawsze tak robię
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Wto 17:26, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
738 to małe piwo, wiem bo sam latam. Jak się na A346 wyhamuje do 235 kts, to jak polecisz i na połowie spojlerów to on i tak zaraz przyśpieszy do 260+ kts. A jak dasz pełne spojlery to lecisz w dół. W ogóle latam z ATC, więc nie mogę zatrzymać zniżania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|