|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 12:18, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wróciłem do domu, grzebię trochę przy trasach w FSA, ustawiam sobie LUX-SXF na EMB-145. Nagle 'pyk', komputer się wyłącza a z zasilacza zaczyna wydobywać się dym i smród. A miało być tak pięknie...
Do końca lipca mam przymusowy urlop.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:44, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Patrząc na to z drugiej strony - nareszcie wiesz co się psuło w komputerze. Always look at the bright side of life
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 9:47, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Hehe, no prawda
Już jest w drodze do Polski, a 15 lipca się nim zajmę. Do latania chyba wrócę w połowie lipca, zainstaluję sobie FS na laptopie od babci
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:09, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie wiesz, do czego przyda się babcia ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal.walisko
Pierwszy Oficer
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:28, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pomoże ktoś ?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur Makowski
Drugi Oficer
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:56, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
witam.
Mam problem,niewiem czy to wina klijenta czy fsuipc,otuż jak jestem już na płycie odpalam FSAirlines wciskam FLY i wyświetla mi się
Flight Simulator : not started
Flight booked : yes
FSUIPC wersja 3.9.8.0
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:49, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a próbowałeś standardowego sposobu - "ściągnąć jeszcze raz clienta, FSUIPC"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur Makowski
Drugi Oficer
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:48, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Prubowałem,nic to nie dało.
Prubowałem też z starszą wersją 3.7 klapa.
Odinstalowałem symulator,postawie go na nowo może pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur Makowski
Drugi Oficer
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:42, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nareszcie...pomogło postawienie całego systemu od nowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 20:06, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde...
4h leciałem, cały lot dokładnie zaplanowałem, FMC w 747 PMDG działało na 100% możliwości, miękkie lądowanie na pasie 24L, wyhamowałem dokładnie tam, gdzie chciałem.
Otwieram clienta FSA i jakoś tak bezwiednie i bezsensownie klikam mały krzyzyk w prawym górnym rogu zamiast "end flight"...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Sob 23:06, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też miałem ciekawą przygodę: lecę trasę testową ELLX-EPGD na 738 wszystko ładnie pięknie, nad Berlinem klient FSA zawiesił się, ale lot kontynuowałem. OK, podchodzę do lądowania w GDN miękkie lądowanie, rewersy, speedbrake a po chwili przepustnica samoistnie idzie w górę Po chwili zamknąłem fs i klienta który wciąż się nie odwiesił. Lot wykonam jutro jeszcze raz i mam nadzieję że przebiegnie w porządku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Sob 15:45, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ostatnio mój FS ma tendencję do wyrzucania do pulpitu tuż przed lądowaniem.
Więc ELLX-KORD sobie odpuszczę, bo leciałem 3h dzisiaj i mnie 'wybiło' 7nm od pasa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 18:18, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Znowu mnie wywaliło... tym razem ELLX-KMIA, nad Szkocją.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniek011
Drugi Oficer
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:14, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Robiłem dzisiaj trasę EPWA-EGLL na maszynie boeing 737-800 SP-OSF.
Wystartowałem i dolatywałem już nad granicami Holadnii kiedy nagle straciłem oba silniki i straciłem całkowicie panowanie nad maszyną. Straciłem siłę nośną i opadałem w dół jak kamień. Nic nie mogłem zrobić i uderzyłem o ziemie. Co teraz?? I jak to się stało??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:38, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to, że tak jakby paliwa ci zabrakło... Nic teraz, system cię zlokalizował w Rotterdamie, a samolot poważnie się był uszkodził - co raczej nie dziwi - więc musisz się przetransportować na jakieś lotnisko, skąd są loty, a po naprawie wyślę tam B738. I na przyszłość proszę o uważniejsze tankowanie albo - co najmniej - zachowanie zgodne z manualem w takiej sytuacji, bez silników da się wylądować przy odrobinie szczęścia Ja już raz lądowałem w FS'ie jak miałem wyciek paliwa na jakimś polowym lotnisku w Szwajcarii
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniek011
Drugi Oficer
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 16:22, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No wałśnie zauważyłem że mi paliwa zabrakło. Tak się stało tylko dlatego że nie przewidziałem że wiatr moge mieć od przodu i spalanie miałem duże. Bardzo przepraszam za tego 738 i jeszcze pytanko. Jak się przetrasportować?
A nie ok już znalazłem
Ostatnio zmieniony przez beniek011 dnia Czw 16:24, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:44, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ty nie przepraszaj tylko do latania! Renoma linii spadła o 30% prawie przez ten crash
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniek011
Drugi Oficer
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 17:03, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ale boeing wróci z naprawy 6 marca o 14:31
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 17:32, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
6 lutego, nie marca, panie Beniaminie.
Na przyszłość proponuję uważać.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Czw 17:34, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniek011
Drugi Oficer
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 19:48, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Oj przepraszam za pomyłke to z nerwów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:18, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, nie ma co się denerwować Ale naprawdę uważaj z paliwem na przyszłość, na remont samolotu 15 milionów poszło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 6:56, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak w sumie to poprawili system - jeszcze niedawno po katastrofie stan techniczny samolotu prawie w ogóle nie spadał.
PS. W sytuacjach, kiedy skończy nam się paliwo, a nie mamy jak wylądować awaryjnie, zawsze można po prostu zamknąć clienta
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Pią 6:57, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:33, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja to już parę razy wykorzystywałem, gdy np. w wyniku błędu scenerii po wylądowaniu miałem "building crash" z powietrzem... Ale w taki przypadku, jak brak paliwa, da się w 9/10 przypadków wylądować bezpiecznie z divertem. Wtedy reputacja spada tylko trochę, a ciekawe doświadczenie, taki wielotonowy szybowiec Miałem zresztą przyjemność ćwiczyć na prawdziwym symulatorze B734 awarię silników na 34000 stóp i awaryjne lądowanie, największym problemem jest to, że przy braku silników nie ma klap, odwracaczy i hamulców aerodynamicznych, a równocześnie ląduje się przy większej prędkości, więc ciężko zmieścić się w pasie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 13:53, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tym razem ja to spaprałem, lecę właśnie ELLX-CYUL i się zorientowałem że zapomniałem włączyć clienta...
Edit: Jutro nadrobię, polecę do Australii przez Singapur.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Pią 13:57, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 20:57, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem sobie w WAW, maszyny są dostępne i nie mogę zarezerwoać lotu. Wie ktoś może, dlaczego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|