|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1991jw
Pilot prywatny
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:39, 25 Sty 2010 Temat postu: Zbyt duży pobór paliwa |
|
|
Witam.
Na początku chciałbym się przywitać ze wszystkim, jako że jestem tu nowy. Mam nadzieję że nie będę przysparzał problemów i współpraca będzie się układać pomyślnie.
Ale przechodząc do sedna sprawy. Latam na Bombardierze CRJ-700, którego zasięg jest wyznaczony na ok. 1700nm, a po moich dwóch ostatnich lotach wyliczyłem że przy spalaniu które osiągnałem na trasie LGW-BVA ok 4000lbs(trasa ma 135nm) ta odległość jaką mogę przebyć na pełnych zbirnikach, z cargo i full PAXow to raptem ok. 700nm. nie wiem w czym problem, być może to wina wiatrów niesprzyjających? Dodam że latalem ze srednia predkoscia 320kt.
Proszę o jakaś pomoc, bo w chwili obecnej jestem teoretycznie 'uziemiony' bo boje się ruszać w jakiś lot wg rozkładu z obawa że braknie tego paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:26, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie jest to kwestia wiatru, zbyt krótki dystans. Jakiego modelu używasz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:03, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Czyżby defaultowy? One piją paliwo jak smoki.
Polecam rozejrzeć się za lepszym modelem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1991jw
Pilot prywatny
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:44, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Deafultowy CRJ-700.
Przy takim zużyciu paliwa nie dam rady wykonać w pełni żadnego lotu z rozkładu.
Z moich obserwacji wynika że samolot spala 1lbs/s w czasie postoju na płycie gdy silniki są włączone bez zwiększonego ciągu, a w trakcie lotu wzrasta nawet do 5lbs/s lotu.
Jak możecie podrzućcie jakieś linki skąd mogę pobrać lepszy model, no i jakaś krótka instrukcję jak go poprawnie dodać bo w sumie moje ostatnie kombinacje z tym zakończyły się dodaniem zupełnie czarnego kształtu samolotu z niewidoczna awionika..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:03, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Prawdziwy CRJ-700 spala według oficjalnych danych średnio 1680 l na godzinę lotu.
Znalazłem takiego CRJ-700 od Posky. Nie latałem nim, ale z mojego doświadczenia wynika, że ich samoloty są bardzo porządne (i darmowe).
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek1991jw
Pilot prywatny
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:14, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Pobrałem jedna z wersji CRJ-700 ze strony POSKY, zainstalowałem i na początku pojawiły się problemy z awioniką. Gdy się z tym uporałem ruszyłem w lot z Gatwick do Bratysławy, obładowany paliwem na maksa, wyrzuciłem nawet całe cargo i 20 PAXow na rzecz paliwa i efekt był tego nadal marny. samolot z taka ilością paliwa mógłby wykonać dwukrotnie dłuższy lot a w efekcie paliwo skończyło mi się 200nm od celu, przez co reputacja spadła mi o 5%, lot dostał ocenę 75% a straty dla firmy wyniosły 1,6mln v$.
nadal samolot na postoju, tylko na włączonych silnikach pobiera zastraszające ilości paliwa.
co robić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:07, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm. Przeleciałem się tym samolotem (default FSX - pierwszy raz w życiu) i wyszło mi 2649 kg na godzinę. To oczywiście sporo więcej niż podaje producent, ale nie aż tak dużo jak wychodzi tobie.
Sprawdź dwie rzeczy (tylko tym razem poza FSA ):
1. czy paliwo schodzi ze wszystkich zbiorników (ekran po prawej, prawy dolny róg, FUEL QTY). Są tam trzy liczby, paliwo powinno schodzić mniej więcej równo ze wszystkich.
2. popatrz na wskaźnik FF (ten sam ekran). Powinien wynosić dla każdego z silników 2800 - 3000.
Wydaje mi się, że nie wszystkie zbiorniki są opróżniane (sam miałem taki problem) i dlatego FSA myśli, że jest pusto. Pomaga ustawienie w opcjach w FSX pustych zbiorników i tankowanie przez FSA.
Poniżej cały raport z mojego lotu. Trasa była dłuższa niż twoja, a paliwa jeszcze zostało.
Kod: |
Flight 1SK492 End of flight report Date January 29 2010
Flight ID: 1SK492
Flight Type: Normal
Pilot: Maciej Lipinski
Company: One Sky Alliance
Aircraft: Bombardier CRJ 700 Paint1
Flight Date: January 29 2010
Departure: 11h21 (10h21 GMT)
Arrival: 12h48 (12h49 GMT)
From: EPWA - Okecie - Poland
To: EIDW - Dublin Intl - Ireland
Nbr of Passengers: 52
Report:
Flight Distance: 985 Nm Landing Speed: 133.91 kt
Time Airborne: 02h27:01 Landing Touchdown: -276.15 ft/m (nice)
Flight Time (block): 02h27:47 Landing Pitch: 0.57°
Time On Ground: 00h03:05 Landing Weight: 27644 kg
Average Speed: 402.23 kt Total Fuel Used: 6339 kg
Climb Time: 00h14:35 Climb Fuel Used: 929 kg
Cruise Time: 01h52:20 Cruise Fuel Used: 4960 kg
Average Cruise Speed: 442.84 kt (M0.74) Cruise fuel/hour: 2649 kg (calc)
Descent Time: 00h20:06 Descent Fuel Used: 449 kg
Player real flight time: 00h25:04 (airborne w/o time acceleration)
Passenger Opinion: Exceptional flight (100%)
-Were highly entertained by the movie.
-Were in a better mood because they had food.
-Were pleased by the music on ground. A very nice addition to their flying experience.
-Were irritated by the excess G-forces. (+1.77 -0.37).
Financial Report:
Ticket Income: +31'776€ (985 Nm)
Cargo Income: +5'416€ (1341 kg)
Services Income: +0€ (0 sandwich 1 hot food 1 drink)
Services Cost: -293€ (50% quality)
Fuel Cost: -4'384€ (6339 kg Jet-A1)
Airport Taxes: -70€ (Large Aircraft)
Insurance Costs: -2'025€ (5.45% rate)
Total Real Income: 30'420€
Total Income: 1'521'009€ (real x50)
Fleet Bonus: 556'466€ (3 aircraft,1 grounded for maintenance)
Total Sim Income: 2'077'476€ (total income+fleet bonus)
Company Reputation:
Considering that the flight was perfect the ticket price normal, the service price free and the service quality good, passengers on this flight think that your company's reputation should be 100%
Your company reputation is now: 91.55% (+0.84 increase)
Overall Flight Result: Perfect
Pilot Bonus points: 139 points (-30% because you used time acceleration)
You made a very nice landing. (+50)
Perfect Flight, no problems, and very satisfied passengers. (+150)
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|