|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Wto 20:24, 24 Lis 2009 Temat postu: Przyszłość floty One Sky |
|
|
W związku z ostatnimi problemami w porozumieniu co do floty, postanowiłem zrobić tę ankietę. Wydaje mi się, że mówi sama za siebie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:27, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Zagłosowałem na 'każdy lata czym chce', ponieważ wybieram elastyczność.
"Prawdziwe" linie oznaczają bowiem jeden rodzaj long-haula, 1-2 medium i tyle samo samolotów regionalnych. A chyba nie o to nam chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Wto 21:36, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Zacząłem o tym rozmyślać. I tak sobie wymyśliłem, że opcja pierwsza ma mimo wszystko przewagę nad opcją drugą. Bo szczerze - ile można latać (za darmo ) na jednym typie samolotu? Pół roku? Rok? Po tym czasie się odechciewa, a na inny samolot przesiąść się nie można.
Poza tym, to ma być przyjemność.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
piotr.skubala
Pierwszy Oficer
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3KM od 09@EPKT
|
Wysłany: Wto 22:17, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Osobiście głosowałem na "każdy lata czym chce", ale tutaj nie należy tego brać zbyt dosłownie, bo zrobi się burdel w flocie (po jednym samolocie każdego rodzaju).
Myślę, że można by zrobić ankietę wśród pilotów, na czym deklarują się latać, loty treningowe i po wylataniu określonej ilości godzin można zmienić lub pozostać na określonym typie.
Do tego można by dorzucić proponowaną przeze mnie flotę historyczną (ale niekoniecznie), gdyż stare samoloty dużo palą w stosunku do ilości pasażerów i byłyby nieopłacalne (chociaż wiele linii prawdziwych lata np. na 732 [oczywiście zmodernizowanych, z unowocześnionymi JD8D wraz z "tłumikami"] i mają zyski).
Jak już kiedyś pisałem to zależy od szefostwa, ja do niczego nie zmuszam.
Ostatnio zmieniony przez piotr.skubala dnia Wto 22:19, 24 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:05, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie
Widzę, że potrzeba zmiany faktycznie jest. Wyniki ankiety świadczą o tym dobitnie (ja wstrzymuję się od głosu). Niemniej, rodzi się kilka pytań/problemów. Zarządzanie linią, zwłaszcza rozkładem lotów. W tej chwili jest to w miarę proste dzięki znacznemu ujednoliceniu linii. Jednak im więcej modeli, tym więcej z tym pracy i tym więcej czasu na to potrzeba - a ja już teraz nie zawsze mam wystarczająco. Teoretycznie rozwiązaniem jest tworzenie lotów przez każdego pilota dla siebie, ale w efekcie na pewno wzrośnie bałagan.
Jeśli dobrze rozumiem wasze postulaty, to wybór jest pomiędzy linią lotniczą ze wszystkimi jej ograniczeniami lub bardzo luźnym zrzeszeniem pilotów, z których każdy lata czym i dokąd chce. Według mnie odpadają wszelkie formy pośrednie - próba połączenia niektórych zasad linii z dużą dowolnością stworzyłaby efemerydę o bardzo skomplikowanych zasadach i trudną w zarządzaniu. Więc albo dopuszczamy "róbta, co chceta", albo trzymamy się linii. I z góry mówię - "róbta, co chceta", to całkowita dowolność. Nie podejmuje się organizacji siatki lotów dla 17 różnych modeli samolotów z różnych miast i bez żadnej organizacji. Ale wtedy też znosimy bazy i wszystko, co z tym związane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Wto 23:08, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zagłosowałem na opcje drugą. "As real as it gets". Przecież zawsze można modernizować flotę stopniowo. Przykładowo, jak się znudzi jakiś ty samolotu (np. E70), stopniowo po jednym, dwa się pozbywać i stopniowo po jednym, dwa kupować, aż do określonej liczby. Zawsze można zapytać się, co się znudziło, co kupić i zacząć modernizację
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Wto 23:32, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ma to działać w myśl zasady 'róbta co chceta', jak to Dominik ujął, to możecie śmiało przepisać mój głos z pierwszej na opcję drugą. Nie wyobrażam sobie aż tak kompletnej samowolki. Fajnie gdyby spełniać życzenia tak, by zadowolić wszystkich, ale 'luźne zrzeszenie' nie jest chyba tym czego szukałem na FSA. Osobiście głosując na opcję pierwszą miałem zdanie podobne do Piotrka S. - właśnie nie w aż tak dosłownym znaczeniu.
taka jest moja opinia.
Chciałbym także jasno zaznaczyć, że latanie dla One Sky (choć ostatnio zaniedbuję linię ze względu na kompletny brak czasu) było i jest dla mnie ogromną przyjemnością. Podoba mi się to, co wspólnymi siłami, od początku udało się nam wypracować. Odpowiada mi bardzo atmosfera w linii i to, że jest miejsce na opinię każdego z nas. Byłoby mi naprawdę przykro, gdyby to wszystko się rozpadło przez jakieś różnice zdań. Dlatego mam nadzieję, że uda się znaleźć rozwiązanie tej sytuacji
Ostatnio zmieniony przez maciek.kow dnia Wto 23:33, 24 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:37, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Myślę, że problem z tworzeniem tras i nowymi samolotami można łatwo pogodzic. Mamy przecież podział na regional, medium i long-haul - dlaczego go nie pozostawić?
Jeżeli np. poproszę o E190 do klasy medium, to cała praca polega na dodaniu tego samolotu obok B738 czy A320 do istniejących już tras. W ten sposób bałaganu nie będzie, a nasza linia nie zamieni się w "luźne zrzeszenie pilotów", czego też chciałbym uniknąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Śro 13:27, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Głos na pozycje nr. 1
Tylko żeby nie było tak że raz mi się chce latać B767 a następnego dnia A380. Może niech zróbmy tak, pilot chce latać na E190 ok, dostaje go, ale zmienić go może dopiero po iluś tam godzinach bądź nabitego przebiegu. Oczywiście może się wymienić z innym pilotem o ile tamten się zgodzi. Po przekroczeniu progu może żądać inny samolot i sytuacja znów ta sama, tylko że może wrócić do poprzedniego bez konsekwencji. Wynikało by na to ze pilot będzie mógł dysponować na własną rękę 2 samoloty, jeżeli by stanowczo upierał by się na 3ci to musi niestety jednego sprzedać bądź odstąpić swój w zamian z inny drugiemu pilotowi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:05, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zagłosowałem za opcją pierwszą ponieważ uważam, że latamy dla przyjemności. Ja to widzę tak, ze jeżeli ktoś się przesiada z samolotu X na samolot Y to pozostaje na tych samych trasach samolotu X, tylko, że lata samolotem "Y". Myślę, że jest to rzosądne rozwiązanie. Przecież zmiana samolotu nie musi od razu oznaczać totalnego przemeblowania w połączeniach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
piotr.skubala
Pierwszy Oficer
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3KM od 09@EPKT
|
Wysłany: Śro 17:21, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | (...) jeżeli ktoś się przesiada z samolotu X na samolot Y to pozostaje na tych samych trasach samolotu X, tylko, że lata samolotem "Y". |
Pomijając moment, gdy ktoś przesiada się z medium na long-haul lub coś takiego mam nadzieję ;>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 18:36, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli decydujemy się na opcję "wolność, ale z regułami".
Najlepiej ustalić limit lotów przed możliwą zmianą na inny typ samolotu. 5-6 byłoby rozsądne.
Poza tym, z tego co rozumiem trzeba zrobić sprzątanie floty.
I teraz tak - czy wywalamy jakiś cały, konkretny typ samolotu?
Moim zdaniem 757 mogło by iść na wyciep, tak samo jak CRJ (dużo palą), choć można 1 czy 2 zostawić. ATR raczej powinien zostać. Nie mówiąc o sprzedaniu samolotów, którymi nikt nie lata.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Śro 20:07, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Piotr Pomienski napisał: | Najlepiej ustalić limit lotów przed możliwą zmianą na inny typ samolotu. 5-6 byłoby rozsądne. |
Moim zdaniem 5-6 lotów to za mało. Myślałem nad 15-20. Ale w sumie można to ustalić od rodzaju floty. Na long haul mogłoby być mniej lotów, na medium więcej, a na krajówkach jeszcze więcej. Bo zależnie od kierunku lotu, lot trwa długo lub krótko. Wystarczy zrobić WAW-KRK-WAW i jakąś inną trasę krajową i się 6 lotów nazbiera raz dwa. Kwestia paru dni, zależy kto ile lata. Wiadomo, że za Atlantyk, czy gdzieś do Azji, lot trwa o wiele dłużej i jak się jednym samolotem leci tak długo, to też się komuś może znudzić szybko. Bo jak tak na całą flotę by poszło po 5-6 lotów, to byśmy co parę dni kupowali coś nowego. O ile by ktoś chciał
Jeszcze przeszło mi coś takiego przez głowę, że każdemu pilotowi można byłoby kupić po 3 samoloty. 1 na long haul, drugi na medium, a trzeci na krajówki. Dopóki by się nie wylatało odpowiedniej ilości lotów na danym samolocie, to nie ma zmiany.
Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony przez Sebastian Chełstowski dnia Śro 20:14, 25 Lis 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 20:32, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja od samego początku latam na 3 maszyny - A346, B738 i E170. Jest to bardzo dobry, rozsądny system. Latam na nich na przemian - raz A346, raz B738, raz jakiś króciutki "hop" Embraerem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:02, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Piotrek, to potrzebujesz właściwie dwóch: A346 i B738. Może wystarczy rezerwowy E170 jeśli rzadko nim latasz?
Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłyby 2 samoloty dla każdego, tym bardziej że często modele te będą się powtarzać. Częstotliwość zmian proponowałbym czasową np. zmiana jest możliwa raz na trzy miesiące, w międzyczasie tylko "pożyczka" od kolegi. 20 lotów to dla pracującego miesiąc czy dwa latania, a dla studenta na wakacjach tydzień.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Śro 23:28, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tak tak 2 samoloty na pilota wystarczy. Co do kwestii czy to z jakiej klasy samolot decyzja powinna należeć do pilota, bowiem on wie czy będzie latał na dłuższe trasy czy woli krótsze wykonać i częściej. Nie wiem czy wszyscy piloci się ujawniają na forum, bo Ci co tak to nie będzie problemu z przyporządkowaniem samolotu. Samoloty bez właściciela sprzedać, albo wysłać na jedno lotnisko ( bazę złomowiska ) i niech rdzewieją albo czekają na nowych nabywców bądź pilotów
Kwestia B757, nie będę z niego korzystał mój B767 ma większy zasięg od757 a panel mają taki sam.
Ostatnio zmieniony przez paweł.kalinowski dnia Śro 23:29, 25 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 6:55, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Chętnie bym dał komuś latać na Embraerze, ale jest problem innej natury - jeżeli stacjonowałbym w EPWA albo EPKT, to on po prostu by tam był. Tyle, że ja jestem w ELLX, a gdyby zachciało mi się polecieć E170, to najpierw musiałbym sprawdzić czy jest wolny, potem dać komuś znać, że go biorę, potem jeszcze przetransferować go do LUX i czekać 1 dzień, żeby przyleciał. No i potem znowu go odesłać, a to kolejny 1 dzień.
Ale mogę się zastanowić.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Czw 6:55, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:53, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To może w takim razie ustalmy po prostu "2-3 samolotów"? Nie każdy będzie przecież potrzebował aż tylu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:34, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Piotr, a nie łatwiej żeby kupićbilet i dolecieć na to lotynisko na którym stoi samolot ?
Wracając do tematu to ja jestem za dwoma samolotami dla jednego pilota. Ja bardzo chętnie zostanę przy moim nowym B744 i A332 jako medium haul. Trasy w okolicach 500 mil dla szerokokadłubowców są również opłacalne, nie muszą to być loty transatlantyckie lub minimum 1000mil. Wiem to z doświadczenia na A346 i A343.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:11, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To ja zaproponuję rozwiązanie pośrednie - samoloty zostają w bazach, bo ze sprzedawaniem i kupowaniem byłoby dużo zachodu, to, że stoją na ziemi niczemu nie szkodzi, nie płacimy za maintenance, a zawsze może się przydać
Po drugie - proponuję następujący system: pozostawiamy loty na TR, tak jak teraz, ale bez ograniczenia typów, czyli jeśli ktoś zażyczy sobie nowy model, którego jeszcze nie mamy - nie ma problemu. I minimum 5 lotów i 10h nalotu przed nowym samolotem, ale dowolność jeśli chodzi o powrót do dawnego typu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
piotr.skubala
Pierwszy Oficer
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3KM od 09@EPKT
|
Wysłany: Czw 19:10, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli stare TRy zostają u pilota, a robimy nowe jeśli chcemy latać na nowym typie i 2 samoloty na pilota.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Pią 10:36, 27 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To teraz zacznie się mega kupowanie Czy obowiązują nas jakieś ograniczenia względem ilości maszyn na pilota ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:16, 27 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym był za tym, że skoro już idziemy w dowolność, to bez ograniczeń ilościowych, jedynie to ograniczenie, że 5 lotów i 10h nalotu przed zmianą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Pią 11:23, 27 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No to teraz mam problem, nie wiem co wybrać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki system rozwoju floty jest wg. ciebie najlepszy? |
Każdy lata tym, co chce |
|
58% |
[ 7 ] |
Odwzorowywanie systemu działania prawdziwych linii |
|
41% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:56, 27 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja narazie zostaje przy A343 i dam znać pod koniec grudnia, początek stycznia o zakupie B744. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę pożyczyć na jakiś czas A343.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|