|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:20, 07 Kwi 2009 Temat postu: Nowe samoloty |
|
|
Wpisujcie tutaj prośby dotyczące zakupu nowych samolotów, ewentualnie ich przerejestrowania, przebazowania itp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:27, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym poprosił o zamiane A330-200 na A340-300 jeśli to możliwe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:58, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
OK, nie ma problemu, A332 i tak jest leasingowany, więc się go bez problemu pozbędziemy. Dzisiaj kupię i dodam Ci TR.
Napisz mi tylko, czy chcesz dokończyć te loty, które są rozpisane A332, czy już do LLBG wysłać A343?
Ostatnio zmieniony przez dominik.sipinski dnia Pią 8:02, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:11, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak możesz to ja chętnie zainaugurowałbym już z LLBG do Aten świeżym Arbuzem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:29, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
OK. A343 będzie chwilowo leasingowany, bo nie ma na rynku żadnego - ale jak tylko się pojawi, to kupię, żebyśmy mieli swojego
Ostatnio zmieniony przez dominik.sipinski dnia Pią 8:31, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:34, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ok, a co z trasa LLBG do LGAV ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:30, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jest dodana, tylko że samolot musi dolecieć z Manchesteru, będzie dopiero ok. 17 w LLBG.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 10:15, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Chciałbym prosić o pozwolenie na zamianę 739ER na 738, ponieważ do 739ER nie ma paintkita, a do 738 już zrobiłem malowanie. Potrzebna mi tylko zgoda, resztę sam załatwię.
Edit: Obawiam się, że w krótkim czasie spotka to również 772, bo paintkit Wilco jest beznadziejny i w ogóle nie wiem jak coś z tego zrobić. Ale na razie nie ruszam.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 11:12, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:34, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o zamianę 739ER na 738, to jestem jak najbardziej za - ujednolici to trochę flotę, będzie łatwiej z malowaniami i zamianami rotacji 739ER chcesz sprzedać?
Natomiast co do A346, to nie ma problemu, chociaż wolałbym trochę poczekać, bo po zakupie B738 i A346 moglibyśmy być na granicy wypłacalności I nie wiem, czy sprzedawać B772ER - może się przydać na tak zwane zaś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 14:49, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe, ok, nie zamierzam od razu przerzucać się na 346, właśnie bo też zauważyłem nasz stan konta. 739ER sprzedam (albo najlepiej ty sprzedaj).
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 14:52, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 15:17, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba by też dążyć do ujednolicenia floty, bo jak na razie to mamy kompletną rozwalankę. Wg mnie powinno być tak:
Turbopropy - ATR 72/42
Narrowbody - 737-800 (ale może być też -300 lub -400)
Widebody - i tu jest problem. Najrozsądniej jest brać 777, ale nie ma żadnych dobrych, darmowych paneli (modele są, panele nie). Z drugiej strony A346 może być dość paliwożerny. A A380? Sam nie wiem. Mimo wszystko skłaniam się ku A346, bo zawsze w ramach "rodzinki" można wziąć A343 albo A333.
757 zostanie, bo ciężko jest mu przydzielić klasę.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 15:19, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:38, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Idea ujednolicenia floty jak najbardziej, chociaż ja osobiście bym dał trochę szerszy wybór. Dajmy na to:
- ATR 72 (mniejszego chyba nie ma po co)
- któryś Embraer (170/175?)
- Boeing 737NG (-800?)
- Airbus A320
- Boeing 752
A widebody raczej nigdy aż tak dużo nie będziemy mieli, więc tam możemy sobie pozwolić na trochę więcej swobody chyba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 15:52, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ok zgadzam się na taki podział. Kompletnie zapomniałem o Embraerach A co do widebody to proponowałbym wybór jednego producenta (jak dla mnie Airbus), żebysmy od razu nie mieli każdego dostępnego WB.
Aha, a co z "oldtimerami", jak np. DC-10, 707 albo jeszcze coś innego (nie teraz, w przyszłości)?
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 15:53, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Śro 17:34, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Lekka nuta starości mogła by zawitać w naszych barwach. Modeli DC 10 jest sporo, także B707. Chłopacy a może inwestycja w radzieckie maszyny ? IL 62M samolot który we mnie wzbudził duże zainteresowanie nie tylko jako złe wspomnienia z lat 80 ale i jako wspaniała maszyna. Problem w tym modelu to dość skomplikowany panel, ale zawsze można iść na łatwiznę i od VC 10, toż to prawie to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 17:40, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja najchętniej zobaczyłbym w naszej flocie Concorde'a... ale to za 1,5/2 miesiące
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Śro 17:45, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za E170! Bardzo fajna maszyna na regionalne loty
Rodzina 737 jest ok, a co do wide... może 767? można by się trzymać Boeingów ale to tylko propozycja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:58, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
767 są troszkę antyczne... Lepiej 777, a w przyszłości 787
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Śro 18:01, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Eeee tam antyczne bo antyczne, ale fajne maszyny
hmmm. skoro zostajemy przy 777 to w której wersji? -300 ładniej się prezentuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 18:16, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o 787 to się zgadzam, jednak zamiast 777 wolałbym zobaczyć któreś z widebody Airbusa, zwłaszcza A345/346, bo do 777 nie ma żadnych dobrych darmowych paneli. Jeżeli macie, to dajcie tu linka
Aha, wystawiłem na sprzedaż 739 za 63,5 mln v$ i zaraz kupię 738 do LUX za 63mln v$ (czyli w sumie wyjdziemy na zero).
Aha, trzeba wykreślić 739ER ze strony głównej oraz zmienić w trasy->Nowe Trasy->ELLX.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 18:33, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 10:10, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
maciek.kow napisał: | Ja jestem za E170! Bardzo fajna maszyna na regionalne loty
Rodzina 737 jest ok, a co do wide... może 767? można by się trzymać Boeingów ale to tylko propozycja. |
Hmmm... owszem E170 fajna maszyna ale pytanie czy jest gdzieś dobry darmowy model dla wszystkich?
Ja wyobrażam sobie flotę ujednoliconą, taką, gdzie każdy kto nie ma pieniędzy na płatne dodatki może sobie polatać a kto ma może sobie wziąć samolot alternatywny:
-prop ATR72-500 na necie jest ładny darmowy (alternatywa flight1)
teraz wszystkie samoloty darmowe z POSKY:
-regiojet crj700,900 (alt. wilco)
-narrowbody b737 TYLKO NG (alt. PMDG)
-widebody b767-200,300 (alt. leveld) -200 zamiast 757 i do tego można robić na nich długie trasy z mniejszych lotnisk (tak jak np Eppo )
oraz 777-200,300 (alt. PSS)
Co Wy na to?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 10:39, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A owszem, jest gdzieś dobry darmowy model dla wszystkich: [link widoczny dla zalogowanych]
W ogóle stronka: [link widoczny dla zalogowanych]
Jest tam dużo nie prywatnie zrobionych freeware.
- prop ATR 72
- regiojet EMB 170/175
- narrowbody 737-800/A320 (POSKY/iFDG)
- długie narrowbody 752/753 (POSKY, Qualitywings)
- widebody A332/333 A342/343/345/346 (POSKY, z wyjątkiem 345 i 346, jest na tej stronce, którą podałem)
767 jest trochę zbyt antyczne i lepiej się opłaca manewrować A332/333. A co prawda są dobre modele 777 (POSKY, MelJet), to jak już mówiłem nie ma kompletnie żadnych paneli.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 10:50, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja rozumiem, że każdy lubi latać na czym innym ale może by się tak zdecydować albo na 737 albo na a320?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 11:02, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To z tym już do naszego szefa, bo on lata na A320.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:35, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o narrowbody klasy A320/B737, to moim zdaniem najlepszym wyjściem jest utrzymanie jednego typu Airbusa (A320) i jednego Boeinga (B738). Są to na tyle popularne samoloty, że w perspektywie rozwoju wydaje mi się, że lepiej mieć obydwa, a nie jest to specjalne utrudnienie. Zresztą, taki schemat stosuje wiele normalnych linii, chociażby easyJet (A319, A320, A321 i B737) czy Lufthansa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|