|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Wto 15:06, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dominik, jakbyś mógł, to sprzedaj tego 772 a kup a346, to jutro bym już gdzieś poleciał, dzisiaj nie mam czasu w ogóle nawet na wchodzenie na FSA.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Wto 15:06, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:35, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Na ELLX go wysłać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 17:02, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, poproszę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Sob 15:25, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ehh... zapomniałem jak fajnie się lata A346... I sorry za te 25 ton paliwa za dużo :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 20:10, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dominik, żeby sprzedać 772 musisz ustawić najniższą cenę na rynku. Sprawdź w traders list cenę 772 i ustaw minimalnie niższą od tej, która obecnie jest najniższa.
No chyba, że ja mam to zrobić, wtedy powiedz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:49, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ustawiłem znacznie obniżoną, prawie na minimum...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 20:50, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Aha... ciekawe, że dalej siedzi na rynku...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 14:54, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No nareszcie ktoś go kupił
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Nie 9:51, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy, widzę że mamy ogromne środki na firmowym koncie, jak mówią prawa biznesu, pieniądz leżący na koncie traci na wartości należy ciągle obracać pieniędzmi. Proponuje zwiększenie floty np. o kilka B767 i przypisaniu ich do poszczególnych pilotów bądź odpowiednich baz. Oczywiście o guście floty można dyskutować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.michalski
Drugi Oficer
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZ
|
Wysłany: Nie 10:46, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysł ! ostatnio tak właśnie patrzyłem i też się zastanawiałem. Ja chętnie bym przyjął nowy samolot może byc np Fokker 70/100
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Nie 12:17, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam bym głosował za rozwojem floty typowo regionalnej bo takiej tak właściwie nie posiadamy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 13:06, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wysuwam kandytaturę CRJ-900 i CRJ-700 (Bombardier), lub nawet CRJ-200, na np. ELLX-EDDF
A może turbopropy? DHC-8 Q400 mógłby być. Można kupić mniejsze 300, 200 lub 100.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Nie 13:10, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Nie 13:50, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No to jak już jedziemy z konkretami to ja proponuję z wiatraków pierdziochów ATRy (42,72) a z jetów zdecydowanie Embraery (170,145) lub jak Paweł Fokkery 70,100.
Aha a jak już CRJ to jak dla mnie najciekawsza jest wersja 200
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Nie 14:09, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Na mój gust flota regionalna powinna się składać z jakiś jet'ów opcjonalnie E145 lub CRJ 200 lub trochę większe E170 lub CRJ 700. Można by utworzyć siatkę regionalną np: operacje z KRK do każdego portu w Polsce i odpowiednio w innych państwach. Koszt zakupu nie będzie wysoki nawet jeżeli nabędzie się nawet kilka maszyn. Małe Jet'y powinny obsługiwać trasę do 400nm następnie większe maszyny typu B737 lub A320 od 401-1000nm powyżej 1001-1500nm średnie B757, A300, A321 no i powyżej 1501nm daleko dystansowe maszyny, co wy na to ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 14:10, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie fokkery nie, są za stare. A wiatraki możemy sobie odpuścić, bo nie bardzo lubię latać na nich (wolę jety). A jak już Embraer to 190 bym proponował, choć mimo wszystko wolę Bombardiery CRJ-900 (zamiast E-190) i CRJ-700 (zamiast E-170), oraz CRJ-200 (zamiast pierdziochów).
738 ma zasięg ponad 3000 nm, więc taki podział nie ma sensu.
Trochę danych dla porównania, wziętych z marketu FSA:
A/C pax cena
Bombardier CRJ-200ER 50 21.000.000 v$
Bombardier CRJ-700 70 29.000.000 v$
Bombardier CRJ-705 78 30.000.000 v$
Bombardier CRJ-900 86 33.000.000 v$
Embraer ERJ-145ER 50 18.800.000 v$
Embraer ERJ-145LR 50 20.225.000 v$
Embraer ERJ-145XR 50 21.100.000 v$
Embraer 170 70 23.000.000 v$
Embraer 175 78 23.000.000 v$
Embraer 190 94 25.000.000 v$
Embraer 195 106 28.000.000 v$
I jeszcze wiatraki:
Bombardier DHC-8Q-400 74 19.700.000 v$
ATR ATR-72-500 68 15.500.000 v$
Wynika z tego, że bardziej opłaca się latać E-190, ale ja mimo wszystko wolę CRJ. Z resztą różnice będą wynosiły góra 100-200k v$. Aha, z tym, żę E-series ciągnie więcej paliwa, więc koszta mogą się wyrównać.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Nie 14:29, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Nie 14:50, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A czy jest dobry, darmowy E190?
Bo np.: E170 jest bardzo fajny od Dreamwings, E145 z tego co pamiętam też.
Ostatnio zmieniony przez maciek.kow dnia Nie 14:50, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Nie 15:10, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Piotr Pomienski napisał: | 738 ma zasięg ponad 3000 nm, więc taki podział nie ma sensu. |
Zgadzam się, tylko czy ten zasięg jest wykorzystywany w pełni ? Myślę że na dalsze trasy bardziej opłacało by się puścić coś większego, oczywiście klasyfikację możemy zmienić nie ma problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 16:08, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym proponował CRJ200, aktualnie jestem na etapie zaznajamiania się z manualem do tego samolotu i za jakiś czas mógł bym zacząć latać na jakiś krajówkach, ewentualnie trochę dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.michalski
Drugi Oficer
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZ
|
Wysłany: Nie 18:00, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja cały czas jestem przy Fokkerach ewentualnie CRJ-900
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 18:47, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A ja wciąż twierdzę, że są za stare. Ale co do CRJ-900 to się zgodzę, bo jakoś E-series mnie nie przekonuje.
Tutaj macie spis tego co jest, a czego nie ma darmowego do FS:
[link widoczny dla zalogowanych]
I wychodzi na to, że E-190 nie ma dobrego darmowego.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Nie 18:49, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:08, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A czy ktoś potem będzie latał tymi regionalnymi?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pon 19:21, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam się deklaruję co jakiś czas polatać czymś regionalnym. Fajnie się lata z wieloma paxami za kokpitem i po ogromnych lotniskach, ale czasem przyda się jakaś odmiana
wszystko może się znudzić dlatego trzeba sobie zabawę urozmaicać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 19:59, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A czy zużyjesz na coś innego 850 mln kasy, które leży bezsensownie na koncie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pon 20:19, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No kurczę skoro wszyscy latamy i zarabiamy pieniądze to trzeba sobie urozmaicać to latanie. Przecież nie wszystkie samoloty muszą być cały czas w powietrzu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:29, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No wiem, kasę zużyć na coś trzeba, się tylko zastanawiam, czy jest sens wyboru jednego modelu i kupowania 3-4 sztuk.
Poza tym, kasę możnaby wykorzystać na jakąś sporą kampanię reklamową.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|