|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:36, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem oblot DH4 od Premier Aircraft Desing właśnie, co prawda już strasznie dawno nie latałem na turbopropie bez A/T, ale i tak jest bardzo "flyable". Niedługo trafi do floty, jak mówią plotki w hangarze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pią 18:04, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja zrobiłem oblot tuż po tym jak wyszło. Mam tylko drobne problemy z wyważeniem, ale da się latać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:18, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przecieków nieoficjalnych z hangaru część druga
Ostatnio zmieniony przez dominik.sipinski dnia Pią 20:18, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanislaw
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 20:49, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ładny pasek, nawet nawet się komponuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:40, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A343 został sprzedany do Manchester International Airways.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.aleksandrowicz
Drugi Oficer
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:12, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Planowane są jakieś nowe zakupy? Bo jeśli tak, to ja byłbym chętny na coś większego od B738
A jeśli nie, to widzę, że chyba A343 jest nieużywany. Mam rację?
Ostatnio zmieniony przez maciek.aleksandrowicz dnia Śro 18:15, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 19:00, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak coś chcesz to mów, zgodnie z nasza polityką my Ci to kupimy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.aleksandrowicz
Drugi Oficer
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:41, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Piotr Pomienski napisał: | Jak coś chcesz to mów, zgodnie z nasza polityką my Ci to kupimy. |
O proszę, nawet o tym nie wiedziałem. Choć też z jednej strony nie chcę przeginać. Dopiero co zostałem przyjęty do linii, a już zaczynam grymasić...
Jednakże, jeśli są dobre panele, to polatałbym A346.
PS. Jak to robicie, że wykonujecie kilku/kilkunastogodzinny lot takim B744 czy MD11? Bo nie wierzę, że tyle godzin przy kompie siedzicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 22:08, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kompresja czasu x16.
Nie wiem, czy są panele, ja latam na płatnym CLS.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:49, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Albo bez kompresji, jak musisz się uczyć do egzaminu albo pisać coś albo sprzątać dom, albo masz ciekawą książkę, wszystko się nada Raz na pół godziny wystarczy sprawdzić paliwo, pozycję i tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.aleksandrowicz
Drugi Oficer
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:59, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dominik.sipinski napisał: | Albo bez kompresji, jak musisz się uczyć do egzaminu albo pisać coś albo sprzątać dom, albo masz ciekawą książkę, wszystko się nada Raz na pół godziny wystarczy sprawdzić paliwo, pozycję i tyle. |
Ok, już się ogarnąłem z tą kompresją
To jak będzie z tym A346?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 17:21, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dominik.sipinski napisał: | Albo bez kompresji, jak musisz się uczyć do egzaminu albo pisać coś albo sprzątać dom, albo masz ciekawą książkę, wszystko się nada Raz na pół godziny wystarczy sprawdzić paliwo, pozycję i tyle. |
Z tym to trzeba uważać. Puściłem A346 na x1 i poszedłem po kanapki. Wracam, otwieram drzwi, a tu ATC się drze did you hear my last transmission. To ja od razu o ***** szukam miejsca na kanapki, siadam i klikam 1. FS się zawiesił, a jak się odwiesił to zaraz Radar Service Terminated i muszę lecieć VFR nad całą kałużą.
Za to in-flight service był dobry
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.aleksandrowicz
Drugi Oficer
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:31, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Piotr Pomienski napisał: | dominik.sipinski napisał: | Albo bez kompresji, jak musisz się uczyć do egzaminu albo pisać coś albo sprzątać dom, albo masz ciekawą książkę, wszystko się nada Raz na pół godziny wystarczy sprawdzić paliwo, pozycję i tyle. |
Z tym to trzeba uważać. Puściłem A346 na x1 i poszedłem po kanapki. Wracam, otwieram drzwi, a tu ATC się drze did you hear my last transmission. To ja od razu o ***** szukam miejsca na kanapki, siadam i klikam 1. FS się zawiesił, a jak się odwiesił to zaraz Radar Service Terminated i muszę lecieć VFR nad całą kałużą.
Za to in-flight service był dobry |
O właśnie Też mi wczoraj ATC zerwał IFR, bo mu nie odpowiedziałem ze 4 razy. Póki co maksymalnie 8x daję, z 16x bym się bankowo nie wyrabiał na zmienianiu kursu przy punktach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:51, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
I co z tego, że ATC zerwie IFR? Przed lądowaniem można wczytać raz jeszcze, te częstotliwości obszarowe w FS'ie i tak mają niewiele wspólnego z realem, holdingów, skrótów ani zmian FL nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz Link
Drugi Oficer
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELLX
|
Wysłany: Czw 11:49, 08 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
FSowe ATC mozna sobie skasowac. Polecam wszystkim Radar Contact 4 (za rok bedzie wersja 5). Nie tylko jest as real as it gets ale teraz dostaniecie holdingi, traffic alerts, emergencies i wybory lotu do alternatywnych lotnisk. Jest jeszcze jedna fajna funkcja... Give comms to Otto. Wtedy F/O zalatwia cala kamunikacje z ATC.
A co do latania na kompresji. Jesli uzywacie zewnetrzych programow do Trafficu to max co mozna to 4x. Zwykle wystarcza - na Europe na pewno. Ja latam zwykle 2x - 4x bardzo rzadko. Po prostu Radar Contact jest troche wymagajacy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 12:14, 08 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli, że przy używaniu RC i WoAI nie można latać na x8 i x16? Czy źle coś zrozumiałem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:35, 08 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja się zastanawiam właśnie nad RC albo VoxAtc. W sumie fajnie by było polatać z jakimś bardziej prawdziwym ATC, kiedy na VATSIMie akurat pusto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz Link
Drugi Oficer
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELLX
|
Wysłany: Czw 16:25, 08 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mam RC4 i tylko na jego temat moge sie wypowiadac. Fajny program, fantastyczny support. Minus - nie obsluguje ground - jeszcze, ale RC5 ktory zostanie wydany miejmy nadzieje w tym roku jeszcze bedzie obslugiwal i VFR i ruch naziemny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Nie 12:48, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mógłbym zamienić swojego E170 na EMB145? Do E-Jetów nie ma dobrego panelu, a do 145 mogę sobie ściągnąć panel B.Grabowskiego z FSNordic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:22, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
-ER, -LR, -XR?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 10:17, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
-LR poproszę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:48, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
LX-QRE już leci z Węgier do Luksemburga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 11:14, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękować
Trzeba by coś jeszcze zrobić z tym CRJ-900, który stoi w LUX już dobry rok i E-170, który też stoi bo panelu nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:14, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, planuję zakup kilku radzieckich gratów do floty Retro i uruchomienie pewnej ilości tras na Wschodzie (znudziło mi się latanie poza FSA ), czy ktoś ma jakieś życzenia/obiekcje? Pierwszy na liście jest An-24, jest fenomenalny model freeware, którego się od kilku dni uczę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|