|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal.walisko
Pierwszy Oficer
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:16, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy mam lepszy , po prostu tak kombinowałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:03, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam wszystkich za mały kontakt ostatnimi czasy, jestem w trakcie przeprowadzki emigracyjnej i mam milion spraw na głowie
Co do reklamy - jest odpowiedni wątek, proszę o dyskusję tam. I oczywiście czekamy na nowe pomysły przyciągnięcia pilotów.
Jeśli chodzi o flotę:
a) sprawa B738 i A320 była już dyskutowana, obydwa modele zostaną
b) flota regionalna powstała jako kompromis i wydaje mi się, że się sprawdza, bo większość samolotów jest w ruchu
c) jeśli chodzi o największe maszyny, typu A380 i B747, to sam nie wiem. Z jednej strony są już A340, ale faktycznie, zyski z Jumbo i Superjumbo byłyby raczej spore...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal.walisko
Pierwszy Oficer
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:06, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuje w ten weekend wykombinować coś z A380 bo widzę wiele lini go ma
i na trasie 1000nm zarabiają 60-70.000.000$ wtedy można by zarobić szybko na reklamę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:35, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Linie, które zarabiają po 60-70 milionów najprawdopodobniej mają dużo wyższy mnożnik, niż my. Wynika to z czasu, od jakiego dana linia funkcjonuje. Nie sądzę, żebyśmy byli w stanie dowolnym samolotem na dowolnym trasie zarabiać więcej niż 30 milionów - ale to i tak sporo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal.walisko
Pierwszy Oficer
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:39, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a jaki jest maksymalny mnożnik ?
i czy tutaj tylko chodzi o czas czy tez o liczbę lotów ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 23:01, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Może mi ktoś na maila podesłać sam folder z samolotem, jeśli się da? [link widoczny dla zalogowanych]
Z góry dzięki
PS. Zapomniałem napisać, jaki samolot... A320 od IFDG.
Ostatnio zmieniony przez Sebastian Chełstowski dnia Czw 23:02, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:07, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wysłałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Nie 17:51, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś może link do stronki z darmowymi A346? Wiem, że były tam A340-600 Iberia, Thai, Virgin Atl; ale nie mogę sobie jej przypomnieć ;/ Ze szczegółów więcej mogę dodać, że była tam kamerka z kabiny pasażerskiej. Wielkie dzięki, jeśli ktoś by pomógł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:24, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Czy byłaby możliwość zakupienia B744 ? Stałby sobie na Okęciu jako dyspozycyjny. chętnie bym się przeleciał takim raz na jakiś czas.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:17, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
To jak będzie z tym B744 ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:43, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Oj, sorry, przegapiłem tego posta...
Szczerze mówiąc, osobiście jestem przeciwny, jeśli ma to być samolot "od czasu do czasu". Zachowujmy trochę realizmu - jeśli kupować B744, to nie po to, żeby głównie stał na ziemi i raz na miesiąc poleciał Zresztą, była dyskusja już o większej ilości szerokich, i w sumie stanęła na niczym, można by ją wznowić. W chwili obecnej mamy tylko A340 w dwóch wariantach, no i B763, które jednak są o klasę mniejsze. Może się więcej osób wypowie na temat ewentualnego zwiększenia/ujednolicenia floty szerokich.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Śro 18:19, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro można się wypowiadać, to ja to zrobię.
Wydaje mi się, że jeżeli chcemy zmian, to na dużą skalę.
Nie ma sensu kupować pojedynczych samolotów. Mamy wystarczająco dużo pieniędzy, że moglibyśmy wymienić całą flotę. Jednak nie ma to sensu.
Jeżeli chcemy wymienić sobie flotę long-haul, to owszem, możemy to zrobić. Ale to będzie wprowadzało dużo zamieszania. Musiałbym zrobić kilka malowań (akurat to lubię, więc to nie problem), trzeba by było pozmieniać flightplany, TR.
Mamy samoloty z każdej klasy:
Pierdziochy - ATR
Regional Jet - E170, CRJ
Short-to-medium-haul - A320, B737
Meduim-to-long-haul - B757
Long haul - B767
Long-to-ultra-long-haul - A343/A346 (jak to pisze na Virginie - 4 engines 4 long haul )
Ja nie widzę sensu wprowadzania zmian. Maszynami można się powymieniać.
Maciej, możemy ci kupić twoje własne A346. Daj tylko cynk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:53, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Szczerze mówiąc to zastawiałem się nad zakupem B777 w realu, tzn. płatnego dodatku, dlatego może rzeczywiście wstrzymajmy się z tym B744. Jeśli będziecie przychylni zakupowi do naszych linii B777 to ja kupuję, oblatuję i przesiadam się z Airbusów (trochę już mi się znudziły) na B777, co wy na to ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 16:04, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jestem w stanie zrobić malowania do niepłatnego (POSKY) 773 ani 772. W paintkicie pokazuje mi (!) 97 warstw.
Poza tym nie istnieje dobry darmowy panel do 777.
Próbowałem latać na 777, ale ja A340 mam od CLS, więc nie mam motywacji do przesiadki. A poza tym lubię ten samolot.
Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Czw 16:06, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:39, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Piotr, to ty zostaniesz na A340, a ja się przesiądę na B777. Chcę kupić ten od Wilco. Ja bym się bardzo chętnie przesiadł ponieważ Arbuzy już mi się przejadły (przynajmniej narazie).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 17:33, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ten od Wilco ma jedną dziwną wadę - LNAV nie trzyma się kreski na wyświetlaczu. Cały czas trzeba ręcznie korygować kurs.
Wiem, bo przez 2 tygodnie latałem pożyczonym od kolegi. Choć równie dobrze mógł to być błąd pojedynczego egzemplarza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:07, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, rozumiem, że po oblataniu B777 przesdiadam sie na Benka, czy tak ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 18:50, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze niech Dominik sie wypowie, bo on tu rządzi, ja tylko pomagam
Gdyby to ode mnie zależało, to bym kupił. Trochę nam się rozwali flota, ale w końcu latanie w linii to ma być przyjemność
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:20, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm, no generalnie to flota long-haul i tak jest w rozsypce, nie zaszkodzi dodać Benka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Czw 20:21, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tak w sumie sobie teraz myślę, i wymyśliłem, że cała nasza flota, za wyjątkiem medium haul jest w rozsypce
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:27, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No, short-haul jest zróżnicowana, ale nie ma pojedynczych sztuk, każdego modelu jest kilka przynajmniej. Medium też, 2 typy, ale w sporej ilości. No, ale long to kompletny burdel, fakt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:50, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
To zostawmy na long-haul A346, B767 i B777. Na A343 chyba tylko ja latałem więc można go sprzedać w momencie dołączenia B777.
Panowie, tylko powoli z tymi ruchami bo to 777 będzie dostępne dopiero za ok. miesiąc. Jeżeli uda mi się go wcześniej gdzieś wypatrzećto dam znać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Pią 15:59, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A mi tam mój B767 odpowiada, wkrótce wznowimy nasze loty i niczym "nowa umowa polsko-japońska" uruchomię połączenia do Narita Jednak jestem za wprowadzeniem B777 w erę przyszłościową. A takie moje marzenie to poprowadzić jakiegoś klasyka np: 3jet'a
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:26, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Czy moglibyśmy dołożyć do short-to-medium haul E190?
Za:
- jest 40% mniejszy od B738, ale jednocześnie tańszy oraz szybszy
- może latać na wszystkich trasach B738 z EPWA za wyjątkiem tej do OMDB
- mało pali
Przeciw:
- trzeci typ samolotu w S-t-M haul
- mały
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Jeśli nie, to może chociaż jeden po znajomości
Z defaultowym B738 raczej się nie zaprzyjaźnię, płatnego na razie nie kupię (dopiero co przekonałem żonę o niezbędności FSPax do życia), a w E-Jets mam 3 Embraery, więc szkoda latać na jednym w kółko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:09, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Osobiście jestem przeciwny zakupowi E-190. Dlaczego:
- flota regionalna jest już bardzo zdywersyfikowana
- z drugiej strony w tej flocie panuje w miarę porządek, zakup jednej sztuki nowego modelu wprowadziłby spory bałagan
- B738 i A320 na dłuższych trasach są bardzo ekonomiczne, do tej pory nie zauważyłem, żeby generowały większe straty.
Po znajomości, to mogę zasugerować takie rozwiązanie - spróbuj polecieć E190 w symulatorze i FSPax, a w FSA zabukuj E-170 - nie chce mi się teraz dokładnie sprawdzać, jakie są różnice w MTOW i payloadzie, ale jest dość prawdopodobne, że się uda polecieć (może z niepełnym załadunkiem jedynie). Ja już testowałem A319 i A321 jako A320, działało
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|