|
www.onesky.fora.pl Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanislaw
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Wto 14:03, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poproszę o przebazowanie SP-ADC (e170) do Warszawy, nie wiem jak się znalazł w Sztokholmie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:21, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Będzie w EPWA 18:18.
Ciekawe skąd się tam wziął, swoją drogą.
Przy okazji: SP-ADB i SP-ADD odesłane do naprawy. Dawno nie latały i zaczęły rdzewieć. Będą dostępne jutro przed 17:00.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanislaw
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 10:20, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękować za transfer Ciekawe jak się tam dostał i dlaczego tam stojąć miał wartość 0v$
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:51, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poproszę o transfer B744 z Sharm do DTTA. Przez te problemy z FSPax nie dam rady lecieć po raz 15 tej samej trasy. Dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 1:48, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co się dzieje z B744 SP-OGA ?? Dzisiaj przyleciałem na Okęcie i co ? Przy samolocie jest czerwona klepsydra, nic się nie da zrobić, a samolot niby ma lokalizację EPWA. O co chodzi ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:18, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Corey zarezerwował lot, nie wyjaśniłem mu do końca jeszcze zawiłości dotyczących własności samolotów Ale i tak mamy za mało B744, więc jeden dokupiłem już.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Śro 17:56, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I znowu samolot do przeglądu wysłany tuż przed nosem... Jeszcze nie przekroczył progu uszkodzeń 96 % Chciałem go do KRK dociągnąć i tam się przesiąść na MD11
Proszę nigdy tak więcej, ja dbam o stan swojego samolotu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:17, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Przepraszam... Już więcej nie będę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek.kow
Młodszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pią 19:32, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Proszę o oddanie do przeglądu D-SKYF Mam pewne obawy czy zaraz jakiegoś numeru nie wytnie.
z góry dziękuję !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:04, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Paweł, SP-OIB musiałby iść do hangaru... Cholernie szybko się męczą te 763, trzeba jakiś retrofit zamówić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Sob 19:41, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Do progu 96% powinien dociągnąć na jeszcze jednym kółku EPKK-KBPI-EPKK, jak nie wyśle wcześniej
Btw. co 8-10 lotów A-Check
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:50, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
MD 11 SP-OJA powinien iść do przeglądu, można wysłać, czy ktoś planuje lecieć w przeciągu najbliższych 24h?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPBK
|
Wysłany: Sob 14:14, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar jeszcze jedna rotacje wykonać, żeby nie zostać bez samolotu gdzieś w świecie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik.sipinski
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:15, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
E190 SP-ADE i B744 SP-OGB idą do naprawy, jeśli nikt nie wyrazi szybko sprzeciwu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Pon 17:13, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Proszę o transfer A330 do dubaju dokąd nie doleciałem po przymusowym lądowaniu..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej.slysz
Młodszy Kapitan
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:26, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Mojego B744 SP-OGB należałoby wysłać na serwis. Zużycie sanolotu na poziomie 96%.
dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Pią 0:17, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Bae146 TC-INA powinien się znaleźć na przeglądzie. To samo się tyczy DHC7 TC-INB. Przy czym dash 7 najlepiej od najbliższej niedzieli
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominomosina
Pierwszy Oficer
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mosina/EPPO
|
Wysłany: Pon 13:46, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dziś wrócę 738 SP-OSD z Reykjaviku do Luxembourga, wyślijcie go na przegląd. Oraz przy okazji: możecie zmienić Reykjavik na Keflavik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luxembourg
|
Wysłany: Pon 19:06, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
OK, nie ma problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:32, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Proszę o naprawę samolotu A320 o reg. D-SKYA. Co ciekawe, przy włączaniu klienta FS-a samolot tak po prostu gaśnie... Bez włączania klienta samolot chodzi równo przez parę minut, po włączeniu od razu ciach. Chciałem zrobić jeszcze jeden, może dwa loty a tu taki zonk :/ Samolot znajduje się w EPGD.
//edit: nie zauważyłem, że mogę go sam wysłać. Już to zrobiłem
Ostatnio zmieniony przez MateuszP dnia Wto 23:35, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniek011
Drugi Oficer
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 18:25, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko. Czy Fsa potrafi samemu wywołać awarię podczas lotu??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszP
Drugi Oficer
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:38, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, potrafi. W szczególności kiedy stan maszyny spada poniżej 96%.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniek011
Drugi Oficer
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 12:20, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak więc mam taką zagadkę. Leciałem ostatnio LIEA-LEMD i podczas przelotu zauważyłem że paliwo w lewym silniku spala się 4x szybciej jak w 2. Pomyślałem ,, Wiatr" ale patrze a ja lece z wiatrem. I o co chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek Gliński
Pierwszy Oficer
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPEL
|
Wysłany: Sob 13:04, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A jaki to model? może coś przestawiłeś podczas lotu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|