piotr.skubala
Pierwszy Oficer
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3KM od 09@EPKT
|
Wysłany: Nie 13:42, 08 Lis 2009 Temat postu: Katastrofa w Sztokholmie |
|
|
Bardzo przepraszam za katastrofę w Arlandzie, ale sytuacja była taka:
Zacząłem lot na bramce nr. 24, zgłoszenie IFR, pushback, kołowanie do 1L.
Przede mną na Hold Short były: Cessna, 738 KLM i A320 Lufy. Ustawiłem się za nimi i poczekałem, aż wszyscy ustawią się na ruwayu i zgłosiłem chęć startu do Poznania. W międzyczasie chęć lądowania zgłosić Learjet. Po starcie A320 Lufy dostałem Line up and Wait. Dokołowałem na pas i czekałem na takeoff clearance. Po chwili Lufa została odmeldowana na Sztokholm Approach, a ja dostałem takeoff clearance, szybki rzut oka na przyrządy, czy klapy poprawnie ustawione i pełna moc.
Po chwili Wyskoczył mi "Penalty - crash", FS przełączył się na zewnętrzną kamerę i zobaczyłem lądującego B738 Air Baltic. Ani razu nie zgłaszał się przez radio, a dosłownie mnie przeleciał.
I tak się zakończył mój lot do Poznania z minimalnym dotankowaniem, ech defaultowe ATC.
EDIT: SP-ACB (SP-ACF też) trzeba wysłać do serwisu. Ja nie widzę takiej opcji, więc najwyraźniej nie mogę.
Ostatnio zmieniony przez piotr.skubala dnia Nie 14:21, 08 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|